aankomst

Na 3u en 30 minuten op de bus ben ik eindelijk op mijn bestemming aangekomen. Aan de bushalte vertelde ze mij dat de ‘Manor Village Accomodation” niet ver was en dat het niet de moeite was om een taxi te nemen. Dus ik volg goede moed en een valies van 19 kg op stap. Maar ik bleef stappen en stappen, tot een wijze persoon me vertelde dat ik te ver was. Na heel wat rondvragen het uiteindelijk toch gevonden.

Hier @Manor Village heb ik 3 kamergenootjes: twee Brazilianen en een Chinese.

Ook zouden er 3 supermarkten zijn, dus zal hier zeker niet verhongeren.

4 thoughts on “aankomst

Leave a Reply

