Thursdays – newspaper day

Waarschijnlijk zullen de donderdagen ingevuld worden met de Waterford mail.

Vandaag mee met de andere gasten en kreeg een veel zwaardere rond voorgeschoteld. Er werd mij gevraagd om dit te doen tot half 4. Ik dacht direct ‘oh nee’. Maar gelukkig heeft de supervisor geluisterd vorig week en werd ik terug gevraagd in het centrum tegen 2u. Dit was uiteindelijk wel wat later. Volgende week doe ik deze ronde niet meer mee, want mijn rug kan dit niet aan. Hopelijk gaat de rugpijn snel over.

Doordat ik op tijd terug was in het centrum, heb ik nog de kans gekregen om de “art-teacher” te spreken. Ze staat open voor alle ideeën en mag gerust eens zelf iets doen met de deelnemers. In België heb ik zo veel materiaal en hier op mijn claustrofobisch kamertje niks. Ik zal dus creatief moeten zijn. Er zou een leuk  winkeltje zijn in Tramore, (+- 15 min met de bus) maar dan moet ik daar eerst geraken. Op zondag is de winkel niet open.

En als alles goed gaat, geef ik morgen Franse les. Mijn tekeningen zijn gereed, nu nog de studenten.Ik kijk er alvast naar uit!

One thought on “Thursdays – newspaper day

Leave a Reply

