Franse les

Vandaag eindelijk de kans gekregen om het uurtje Franse les in mijn eentje te doen. Tijdens deze heb ik heel creatief moeten omgaan met de dagdagelijkse woorden en het uurtje was om voor ik het wist. Het leek alsof ze een goede tijd hadden en hopelijk weten ze volgende week nog wat woorden. Op vrijdag stopt iedereen om 3u, maar mijn gasten hadden geen zin om naar huis te gaan.

Tegen volgende week ga ik toch een Spaanse leraar moeten versieren, want om de een of andere reden, onthouden ze beter Spaanse woorden dan Franse……

2 thoughts on “Franse les

Leave a Reply

