a hike in the snow

DSCN0244 DSCN0249

Vandaag een van de toppen van de Comeraghs overwonnen. Ondanks de sneeuw was het geen lachertje maar de uitzichten waren de inspanning waard. Ik voelde me zo nietig in deze grote massa berg (of eerder sneeuw)

Hieronder een foto van een ‘Mickey Field’. Deze ijspriemen ontstaan door dat het opspattende water van de onderliggende waterval naar boven wordt geblazen door de wind. Een beetje verder hadden ze zelfs een bolvormige structuur. De waterval zelf hebben we niet gezien wegens te gevaarlijk met het ijs.

DSCN0251 DSCN0253 DSCN0254 DSCN0255 DSCN0256

De weg naar beneden was echt niets voor mi. De gids moest en zou een zeer zware weg kiezen. Onderweg ne walking stok kunnen bemachtigen, want zonder geraakte je gewoon niet beneden. Ik voelde me net als de oude mensen op straat 😀 . Maar ik was zoooooooooooo blij dat ik beneden was. De gids heeft me ondertussen al gewaarschuwd voor de 3 dagen durende spierpijn. Lol en ik moet ‘Manor Hill” beklimmen om naar mijn werk te gaan …..

One thought on “a hike in the snow

Leave a Reply

