an attact on my life

Afgelopen nacht was er ineens een luide knal, glas dat brak en versplinterd hout. Vervolgens ging er heel even een auto alarm af.Nadien hoorde ik een auto wegrijden.

Het was pas vanmorgen dat ik besefte dat mijn raam het doelwit was.

Blijkbaar ben ik er in geslaagd om vijanden te maken.

DSCN0336DSCN0337

Maar geen nood, mijn venster heeft genoeg weerstand geboden om mij te beschermen. 😀

Ik heb dit gemeld bij de receptie. Het werd genoteerd in een boek alsof het de doodnormaalste zaak ter wereld was. Misschien is dit niet de eerste keer. Hoe dit verder afloopt en wanneer ik een nieuw venster krijg is een raadsel. Het enige nadeel is dat ik mijn claustrofobisch kamertje op orde moet houden voor als ze dit komen nakijken en maken. En daar ben ik nu geen ‘krak’ in…….

4 thoughts on “an attact on my life

  1. Els, jij blijft er zo nuchter onder! Je moet dat wel door de politie laten onderzoeken of minstens intern! Heb jij een vermoeden? Zulk soort agressie heb ik wel nooit meegemaakt in de sector. Dat komt alleszins niet van de gasten uit aangezien er een wagen bij betrokken is.

    Like

    • Volgens mijn roomies is mijn venster reeds meerdere malen het doelwit geweest. Hoe de receptie van mijn accommodatie dit verder oplost weet ik niet. Ik weet alleen dat ze het mij niet gaan vertellen. Toen ik vanmorgen naar meer info vroeg, stuurde ze me wandelen. De vorige bewoonster zou kwaad geworden zijn door de hele regeling, maar toen is er ook niets gebeurd, behalve de vervanging van het venster. Dus buiten kalm blijven, kan ik weinig doen. Of heb je een beter voorstel?

      Like

  2. Oei dat is niet plezant wat er gebeurt is !
    Moet daar geen aangifte van gebeuren bij de politie ?
    Wees maar voorzichtig hé ! en vraag misschien eens raad aan de kaarten.

    Heb daarstraks eens gebeld met je ma, ga er eens langs de week van 3/3.
    En ik heb heel goei vooruitzichten, ik verhuis in Mei naar een woning die mijn vriend en ik hebben aangekocht in Dormaal (Zoutleeuw). ‘t Kwam al een tijdje in de kaarten uit dat het in orde zou komen als ik de juiste keuze zou maken.
    Dus veel werk en organisatie met de verhuis en nog een klein beetje werk aan het huis.

    Jullie zijn later welkom als jullie willen.

    Grtjes
    Marijke

    Like

Leave a Reply

